lørdag 27. desember 2008

Før jeg engang rakk og skrive mer om julens gleder var plutselig det hele over, og hverdagen kom raskt tilbake for min del som for tiden er del av arbeidslivet om det så kan kalles. Men julen var som alltid kortvarig og helt fantastisk. Popelko varmer hjertet mitt år etter år:) Tradisjonene ble alle oppfyllt i år også, og gavene gledet meg stort. Jeg fikk en etterlengtet platespiller som skal erstatte min elskede, men destruktive, Tandberg. Jeg fikk også en billett til å se fantastiske Dungen nok en gang i Februar, og pensler, maling og lerreter som kan holde meg okkupert til den tid kommer. Sammen med bøker, filmer og andre flotte ting. Og selvom jobben legger en liten demper på den etterlengtede friheten man ønsker i romjulen, har jeg fått jobbet inn noen veldig koselige romjuls kvelder fyllt med fine mennesker, konserter og annet som hører akkurat denne tiden til. Og jeg har fortsatt noen deilige dager igjen med overnattinger, kafebesøk og en høydare av en nyttårsaften.

Jeg lover fra nå av å bli litt bedre på oppdateringer.. God natt.

2 kommentarer:

anne sa...

fine greier ;)

avstikker sa...

nå syns jeg det er lenge siden. jeg liker bloggen din veldig.